مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-10اجتماعي

گیلان 12 درجه سرد می شود/ توقف در حاشیه رودخانه ها ممنوع


مدیرکل هواشناسی گیلان، به کاهش پنج تا 12 درجه ای متوسط دمای هوای استان اشاره و اظهار کرد: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب و برخورد صاعقه وجود دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، به کاهش پنج تا 12 درجه ای متوسط دمای هوای استان اشاره و اظهار کرد: احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب و برخورد صاعقه وجود دارد.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: در برخی ساعات شاهد بارش باران و وزش باد شدید و رعد و برق هستیم.

وی با بیان اینکه کمینه و بیشینه دمای هوای امروز بین 10 تا 25 درجه سلسیوس در نوسان است، افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از تقویت فعالیت سامانه بارشی در استان از فردا خبر داد و تصریح کرد: شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و روند کاهش دما و وزش باد شدید و خیلی شدید و بارندگی رگباری شدید و خیلی شدید و رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد تا پایان هفته فراهم می شود.

دادرس، همچنین به کاهش پنج تا 12 درجه ای متوسط دمای هوای استان اشاره و خاطرنشان کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، بارندگی و وزش باد و مه آلودگی و رعد و برق شدت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان 12 درجه سرد می شود/ توقف در حاشیه رودخانه ها ممنوع

گیلان 12 درجه سرد می شود/ توقف در حاشیه رودخانه ها ممنوع